۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۹:۴۰

لیگ جهانی والیبال 2014؛

کواچ: لهستان با سرویس‌هایش ما را متوقف کرد/ در بازی دوم بهتر می‌شویم

کواچ: لهستان با سرویس‌هایش ما را متوقف کرد/ در بازی دوم بهتر می‌شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست سه بر یک مقابل لهستان در سومین دیدار این دو تیم در لیگ جهانی 2014 معتقد بود که ایران مسابقه را خوب آغاز کرد ولی در ادامه متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از پایان بازیبا لهستان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این برد را به تیم حریف تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی نشد. البته در ست اول خوب کارمان را شروع کردیم اما متاسفانه به یک باره در ست‌های بعدی روند امتیازآوری‌مان متوقف شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تیم ایران در این بازی متفاوت ظاهر شد ولی به طور حتم در بازی دوم نوع کارمان را تغییر می‌دهیم و برای برد به میدان خواهیم آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص حضور تماشاگران لهستانی خاطرنشان کرد: این تماشاگران سعی می‌کنند جو را علیه ما تغییر دهند ولی نمی‌دانند که شور شوق و تشویق تماشاگران ایرانی چند برابر آنهاست و مثال زدنی.

در خلال صحبت‌های کواچ در خصوص تماشاگران، آنتیگا سرمربی تیم ملی لهستان اظهار کرد: این فشار در تهران به مراتب بیشتر بود و اصلا نمی‌توان فضای سالن ارگوآرنا را با آزادی مقایسه کرد.

کواچ در پایان گفت: به طور کلی ما در این بازی خوب سرویس نزدیم ولی حریف با زدن سرویس‌های خوب خود دریافت ما را دچار مشکل کرد.

تیم ملی والیبال در نخستین بازی خود مقابل لهستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی با حساب 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

کد خبر 2325014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha